کاهش کراتینین بالا باید از عملکرد کلیه بهبود شروع
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کاهش کراتینین بالا باید از عملکرد کلیه بهبود شروع

کاهش کراتینین بالا باید شروع به از بهبود کراتینین تابع RenalNivel یک شاخص عملکرد کلیه است، زمانی که سطح کراتینین بالا، معمولا نشان می دهد آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیه. در این مورد، به منظور کاهش کراتینین بالا، شما می توانید کلیه های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

کراتینین بالا است در جنبه های زیر کاهش می یابد:

1. توقف عملکرد کلیه کاهش یافته است. به عبارت دیگر، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را از آن لازم است.

2. بهبود گردش خون. هنگامی که مطرح شده، کلیه ها می تواند خون و اکسیژن به اندازه کافی در این مورد تابع، کلیه، و می تواند به بهبود کراتینین آنها ممکن است کاهش می دهد.

3. حذف کراتینین، نیتروژن ادرار و دیگر مواد مضر در خون.

در بیمارستان ما (کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری)، ما می توانیم طب سنتی چینی برای تعمیر عملکرد کلیه، که می تواند کراتینین بالا اساسا کاهش استفاده کنید.

1.Micro چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان یک درمان موضعی، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می رسد در کلیه ها با نفوذ ابزار الکترونیکی، و بهبود عملکرد کلیه است، و سپس حذف creatinina.Además، خون می تواند dilatater vaisseux، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. اگر شما هیچ خروجی ادرار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند پیشرفت نارسایی کلیه کند و بهبود کیفیت زندگی است.

2.La آلودگی خون درمان

در این روش درمانی efficcace برای کاهش سطح کراتینین بالا است. آلودگی درمان با خون آلوده به نارسایی کلیه خونی و عملکرد کلیهها را بهبود می بخشد. سه مرحله در درمان آلودگی خون، از جمله روش های ترکیبی برای تصفیه خون، عنصر اضافی و بازسازی عملکرد کلیه وجود دارد.

کراتینین بالا یک علامت هشدار دهنده برای مردم است، پس ما باید برای مقابله با زمان است. اگر شما علاقه مند پزشکی چینی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا اضافه کردن واتساپ من + 8615732170898 و یا پیام زیر را ترک.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: